Vad jag åt idag, min första dag

Här är min lunch och middag:

Till lunch kycklingbröst med sallad och till middag hamburgare med ost och grönsaker. Lägg även märke till dubbelhamburgaren, så delikat.

Till frukost åt jag ett kokt ägg, lite sill och en halv grapefrukt. Jag vet – i minsta laget. Men min mage hade en genomkörare igen. Jag tog igen det under resten av dagen med snacks i form av nötter, små ostrullar och ett päron. Nu är det dags för ett kvällsmål minsann! Kanske lite salami? Mmm…

Med det önskar jag godnatt!

Kommentera

